Sunday, March 13, 2011

best day

semalm best gilew lah.satu family belah ayah aku pergi PORT DICKSON.
family  kitorang pergi menginap kt HOTEL ANGKASA.hotelnya dekt dngn
laut jea.petang tuh family kitorang wat BBQ.pergh sedap betol lah.hingga
menjilt jari dibuatnya.semua budak kechik mndi kat pantai aku jea yang ta
nak sebb aku kan dah besar wt per nak mandi cam budak kechik.kang aku
kena gelak orang laen baru aku taw malunya.lepas tuh kitorang dea wat
progrm mcm2 lah.memang seronk lah.kol 10.30 tuh kitorang pergi karoeka
sama2.kitorang nyanyi puas2 nak lepaskan tensen.macam2 lagu kitorang
nyanyi.aku pon nyanyi lah dengan cousin aku sekali.pengalaman yang ta
boleh lupakan lah.memang best gilew lah.haa da berapa kali dah aku ckp
best gilew ney.rase cam nak nyanyi karoeka lagi jea cam ta puas lagi lah.